TRANSLATE MY BLOG!

31.08.15

What is in my HANDBAG ?!?

Heya,
dāmas !

78 dienas - tik daudz laika savā mūžā sieviete pavada,meklējot nepieciešamās lietas savā somiņā...Man tas laiks ir noteikti īsāks,jo esmu slima uz ideālas kārtības,bet es cīnos ar savu pedantismu :)

Šodien padalīšos ar Jums ar manas somas saturu.Pirmkārt,man soma ir kā "kabata"-galvenais funkcionāla!Ikdienā noteikti neesmu mazo somiņu piekritēja,jo man vienmēr visu vajag līdzi,bet,manlieks,ar somām ir tāpat,kā ar kurpēm-viss atkarīgs no tā uz kurieni ir jādodās. Šis posts bija viens no pieprasītākajiem,bet man ir galvenais,lai Jums manas mīļās dāmas ir interesanti!
Sākšu ar somu un maku:
šogad pirmo reizi jau augustā vairāk izmantoju melnās krāsas somu,kuru iegādājos veikalā ALDO-soma ir vidēja izmēra,iekšā ir trīs nodalījumi,viens no kuriem ir ar rāvējslēdzēju,kā arī nodalījums telefonam un visādiem sīkumiem. Viens mīnuss šai somai tomēr ir - soma netaisās ciet,līdz ar to periodā rudens/ziema ar šo skaistumu būs pagrūti,jo visu laiku būs jāvaktē vai somā netrāpīja lietus vai sniegs...

Savu melno klasisko maku nomainīju uz košo purpurkrāsas lielo maku ar taurentiņiem pie kura tikai pierodu :) Maks ir no Move&Moda-tā bija dāvana par kuru milzīgs paldies :) it īpaši man patīk burts M - tas ir simbolisks maks,tā kā radīts man,haahaah :)...Makā nekas īpašs nav-miljons kartes,ne naudas :), bet ir viens interesants elements - maza dzelzs vardīte ar dzintaru,kuru man uzdāvināja mans mammucis, lai man makā vienmēr būtu nauda :) ,bet kur viņa ir es nezinu pagaidām haah :)
Pašas somas saturs:
*Nodalījumā zem rāvējslēdzēja ir
1. Pūderis CATRICE Color Correcting mattifying powder un otiņa ar brush quard(otas aizsargs). Vispar cik tas nebūtu savādi,bet no kosmētikas man ir samēra maz līdzi-dienas laikā tikai pielaboju ādas toni un viss.
2. Lūpu balzāms KRUIDVAT Intensive Care - šis lūpu balzāms ir vienkārši bomba :) Sastāvs ir kā slavenajam CARMEX - Camphar (antiseptiķis), Menthol,Cacao seed butter.Viennozīmigi iesaku visiem šo balzāmu,jo atdzīvina lūpas momentāli,tāpat kā Carmex ir spēcīga mentola smarža,bet,ja netaisaties bučoties,tad ir ok.Uzreiz pasaku,ka pirmajā izmantošanas reizē ir nepatīkama sajūta,it īpaši,ja lūpas ir ļoti sausas.Ideāls lūpu balzāms aukstiem laika apstākļiem.Iespējams iegādāties veikalā DROGAS.
3. SUPERDRUG roku un nagu krēms,tilpums 30 ml. Ļoti labs krēms ar provitamīnu B5 un saldo mandeļu eļļu,ātri iesūcas ādā,nav taukains,bet ļoti labi mitrina rokas.

4. Protams,mans super garšīgais aromāts no RESERVE NATURELLE EDP,tilpums ideāls līdzņemšanai-30 ml. Pašlaik izmantoju saldo versiju CARAMBAR ar karameles, saldā krējuma un vaniļas notīm-milzum daudz komplimentu esmu dzirdējusi par šo aromātu. Kā arī iegādājos Ananas Kiwi - ar ananāsa,kivi un ābolu notīm,ka arī Pamplemousse Grenade-ar granāta,greipfrūta,mandarīna,kokosa,apelsiīna notīm. 
5. THOMSON austiņas telefonam
6. Pierakstu blociņš un pildspalva-neuzticos es visvisādiem pierakstu funkcijām telefonā. Blociņā pierakstu idejas blogam,iepirkuma sarakstu un citas idejas.
7. Neesmu 100% saldumu fane,bet baltā šokolāde ir mans vājums,tapēc zinu,ka nenomiršu badā,jo somā vienmēr ir šokolāde.Nesen iegādājos ļoti ņammīgu balto šokolādi ar kokosa skaidiņām un mandelēm veikalā STOCKMANN.
Otrajā no trim somas lielajiem nodalījumiem ir
8. Sausais šampūns matiem BATISTE mazā versija ar tilpumu 50 ml.Ļoti labs glābiņš garlaicīgiem,nedzīviem matiem,it īpaši dienas beigās sniegs matiem nepieciešamās pārvērtības. Iespējams nopirkt Rīgā veikalā MIKROSHOP
9. Antiseptiskās putas rokām - vienmēr nepieciešams somiņā,it īpaši lielajā pilsētā,kad visa diena paiet ārpus mājas.

10. Saulessbrilles aizsargmaciņā.
11. THE HANDY GREEN BAG - vispār nevaru bez šī maisiņa/somas dzīvot :) Ērta un ietilpīga iepirkuma soma.

12. Vēl viens ēdamais somā ir gumijas lācīši HARIBO. Mani priecē tas,ka sastāvā nav E-vielas un krāsvielas.
Mazā somas nodalījumā ir visādi sīkumi
13. Spogulis,kur bez tā :),taču sen jau meklēju interesantu spogulīti,ja zinat kur to var iegādāties,droši man raksties!
14. Mājas atslēgas - piestiprinātas pie somas garās siksnas,kuras viens gals ir piestiprināts pie somas,bet otrā galā atslēgas :) Zinu,ka uzklausās nedaudz nenormāli, bet galvenais,ka atslēgas vnm pie rokas.
15. Matu gumija-visnevajadzīgākā lieta manā somiņā,jo reti,kad taisu asti.
16. Košļājamā gumija ORBIT WHITE
17. Sintētiskā lupatiņa brillēm un telefona ekrānam
18. Eļļu absorbējošas salvetes sejai jeb UMA COSMETICS OIL REMOVE PAPER

19. Lūpukrāsas - es varu absolūti neuzkrāsot acis,bet lūpas krāsoju vienmēr.Dažreiz no rīta nav laika,līdz ar to es vienkārši izlīdzinu ādas toni un uzklāju lūpukrāsu. Ļoti patīk lūpukrāsas no EVELINE COSMETICS sērija COLOR EDITION - mani mīluļi ir Nr. 700 Beige cream un Nr.703 Candy angel. Kvalitatīvas ar smuku dizainu lūpukrāsas ar ideālu svaigu smaržu-man atgādina meloni. Man ļoti patīk lūpu balzāma krāsa PEACH KISS no Maybelline New York BABY LIPS-bēšīgs ar spīdumiem balzāms,bet ar lūpu mitrināšanu gan netiek galā. Diezvai iegādāšos vēlreiz,bet tgd kombinēju ar lūpu balzāmu no KRUIDVAT,kas reanimē sausas lūpas uz urrā :) Absolūts atklājums man bija Matt PENCIL no Rival de loop,iegādājos vairākus toņus,bet pašlaik aktīvi lietoju tikai Nr. 05 PURE BEAUTY - ļoti maiga matēta zīmuļveida lūpukrāsa ir pilnīgi mans sapnis :) Iegādājos veikalā DROGAS

Šoreiz man somiņā neatradās salvetes,kā arī nagu vīlītes,jo kā sāku mājas apstākļos uzklāt GELISH nagu laku,tad par vīlīti neuztraucos. Kā arī man somiņā nebija ķemmes,jo mana kkur pazuda. Vēl manā somiņā,kā jau visām dāmām ir sieviešu higiēnas preces un tabletes pret galvas sāpēm.Protams,ka arī mobilais telefons vnm ir līdzi.
Ja nevēlaties,lai Jūsu soma pārvēršas par briesmoni,kura mūžīgi "norij" atslēgas vai telefonu,tad iesaku atvēlēt katrai lietai savu vietu somā un turēties pie tās sistēmas-ekonomēsiet gan laiku,gan saudzēsiet nervus :)...Ja somiņā nav nekādu nodalījumu,iesaku iegādāties somu organaizeri-ļoti praktiska un ar vairākām kabatiņām--->Bag ORGANIZER

Nespēju iedomāties,ka ir jau vasaras beigas,bet ar katru sezonu sākas jauni atklājumi kosmētikā un modes ziņā. Es jau aktīvi vēroju Fall modes tendences ;)


Jauku dienu Jums novēlot,
Margarita

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru