TRANSLATE MY BLOG!

03.03.16

DAVINES MINU shampoo and conditioner

Ciao, bella!

     Klāt ir marts - pirmais kalendārā pavasara mēnesis. Pavasaris ik gadu nāk ne vien ar gaišāku laiku un priecīgāku garastāvokli, bet arī ar skaistiem un kārdinošiem jaunumiem kosmētikas jomā!Kad tad, ja ne pavasarī mums visvairāk gribas būt skaistām, koptām un sievišķīgām, vai ne?
   Šoreiz pastāstīšu Jums par šampūnu un kondicionieri, kas man tika uzdāvināts manā Dzimšanas dienā. Tādā sajūsmā no matu līdzekļiem es jau sen nebiju. Mani mati ir čirkaini, nevaldāmi, pūkaini, kā arī es tos ieveidoju katru reizi pēc matu mazgāšanas. Mani iemīļotie šampūni kā vienmēr pazuda no Latvijas tirgus - par šo karmu es jau vairākkārt rakstīju :)
DAVINES ir ģimenes uzņēmums, kas dibināts Parmā, Itālijā 1983.gadā. Viņi ražo plašu profesionālu produktu klāstu matiem un pozicionē sevi kā premium klases matu kopšanas kosmētika saloniem, frizieriem un stilistiem. Runājot par DAVINES Essential Haircare MINU - šampūns krāsotiem matiem visiem matu tipiem. Izgaismojošs un aizsargājošs šampūns kosmētiski krāsotiem matiem, kas piešķir ilgnoturīgu spīdumu. Ar kaperu ziedu ekstraktu - Slow Food prezidijs. Satur kvercetīnu, iedarbīgu aminoskābi, kas nodrošina matu struktūras aizsardzību apvienojumā ar matu krāsu aizsargājošiem polifenoliem. Lietoshana: Uzklāt mitriem matiem, viegli iemasēt, izskalot un atkārtot to pašu. Turpināt matu kopšanu, uzklājot MINU/kondicionieri vai MINU/matu masku, atbilstoši vajadzībām. 
Sastāvā patiešām ir kaperu ziedu ekstrakts (Capparis Spinosa), kas attīra galvas ādu, piemīt pretiekaisuma iedarbība un noņem galvas ādas niezi. Kvercetīns ir aktīvā viela no flavonoīdu grupas, kura nomierina kairinātu ādu un aizsargā galvas ādu no brīvo radikāļu negatīvās ietekmes. Smarža gan ir diezgan specifiska, kā arī iepakojums ir diezgan parasts, bet tas vis ir piedodami, jo šampūns ir ideāls. Konsistence ir diezgan šķidra, līdz ar to, manlieks, ka līdzeklis ātri izlietosies. Tilpums ir 250 ml, bet iespējams iegādāties 75 ml un pat 1 000 ml. CENA par 250 ml ir 12 EUR

DAVINES Essential Haircare MINU - kondicionieris krāsotiem matiem. Izgaismojošs un aizsargājošs kondicionieris kosmētiskajai krāsai, kas piešķir papildu spīdumu. Lietošana: uzklāt uz matiem, kas nosusināti ar dvieli pēc MINU šampūna lietošanas. Atstāt uz matiem 5-10 minūtes, izķemmēt, pēc tam izskalot. Var turpināt ar matu ieveidošanu. Jau pēc kondicioniera uzklāšanas sapratu - CHECK, pirkšu šo līdzekli mūžīgi :) Ideāli piemērots dāmām ar čirkainiem, nepaklausīgiem un pūkainiem matiem. Esmu jau rakstījusi iepriekš (ŠEIT - CURLY HAIR) , ka man nepatīk, kad mati ir pārāk mīksti, tad viņi izskatās plakani, bez apjoma un tos ir grūti ieveidot - šāds efekts man ir no vairums šampūniem, bet pēc šiem līdzekļiem mati ir mīksti, nepiņkerējas, tur apjomu, nav smagi, paliek čirkaini (dāmas ar čirkainiem matiem sapratīs), bet iztaisnojot matus, tie neizskatās plakani. Smarža tik pat specifiska un iepakojums parasts, bet pēc konsistences kā jogurts. Patika tas, ka kondicionieris ir PARABEN FREE. Tilpums ir 250ml un CENA 13,50 ML
DAVINES līdzekļi ietilpst Presidio Slow Food apvienība, kā arī Life gate Zero impact-kas arī izskaidro parastu iepakojumu. Atsauksme ir tikai pozitīva,es uzreiz pēc pirmās lietošanas uzrakstīju draudzenei,ka šampūns un kondicionieris ir vienkārši kolosāls,it īpaši,ka es esmu diezgan piekasīga pie šampūniem. 
Davines Essential Haircare sērijā ietilpst:
*Dede - sērija mīkstiem un viegliem matiem;
*Love Curl - sērija viļņainiem un sprogainiem matiem;
*Love Smoothing - sērija, kas nogludina sprogainus matus;
*Melu - sērija gariem un bojātiem matiem;
*Momo - sērija, kas mitrina matus;
*NouNou - sērija, kas nogludina, baro un piešķir matiem apjomu;
*Ol - luksus sērija matiem;
*Ol/Oil - skaistuma eliksīrs visiem matu tipiem;
*Solu - sērija, kas dziļi attīra matus;
*Volu - sērija smalkiem un vājiem matiem, kas piešķir apjomu.
Es noteikti iegādāšos produktus arī no citas sērijas,īpaši mani ieinteresēja eļļas matiem,sausie šampūni un līdzekļi čirkainiem matiem.
Produktus matiem iespējams iegādāties ŠEIT
Sīkāk par DAVINES mājas lapā davines.com



Jauku dienu novēlot,
Margarita 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru