TRANSLATE MY BLOG!

03.05.15

DIY Gel nails at HOME


Hey, 
dāmas!


Nezinu kā ar Jums meitenes, bet es piederu pie tā joka, ka visi naktī guļ, bet es krāsoju nagus :), jo pa dienu īsti nekad nav laika, taču vēl vairāk mani kaitināja, ka pamostoties no rīta nagi bija švīkaini, kā arī pēc pāris dienām process atkārtojas :) Protams, parādoties Gelish nagu lakām, apmeklēju skaistumkopšanas salonu, bet tas arī aizņem laiku un sāku meklēt kādu alternatīvu. 2014.gadā Rimi Hipermārketos parādījās Depend Gellack Obligatory starting kit kam pievērsu uzmanību. Šis komplekts iekļauj visu, kas nepieciešams, lai sāktu strādāt ar Depend Gellack nagu lakām (izņemot krāsu toni un GelLack noņēmēju, kas ir jāiegādājas atsevišķi).
Komplektā ietilpst (CENA 48,40 EUR, bet bieži ir atlaides):
  • bāzes laka "Gellack Base" 5 ml (atseviški pērkot 8,13 EUR );
  • "Top" laka 5 ml (atseviški pērkot 8,13 EUR );
  • "Before & After cleanser" 35 ml (līdzeklis, kuru paredzēts lietot pirms un pēc GelLack uzklāšanas) atseviški pērkot 3,46 EUR ;
  • Neliela divpusēja nagu vīlīte; 
  • Apelsīna kociņš;
  • LED lampa, zem kuras jācietina laka (ir 2 gadu garantija). 
 Lietošana Depend GelLack - Instructions :
1.SOLIS
Pirms GelLack bāzes lakas uzklāšanas notīriet nagu ar "Before & After cleanser" līdzeklī samitrinātu vates plāksnīti, lai veicinātu lakas noturību;
2.SOLIS
Uzklājat  plānu GelLack BASE kārtiņu. Ļaujiet tai 30 sekundes sacietēt LED lampas gaismā (šajā nagu lakas uzklāšanas posmā, man vnm bija tāda neliela dedzināšanas sajūta :D , bet no tā nav jābaidās, tā iedarbojās LED lampa un pēc tam viss notiek kā vajag ;) )
3.SOLIS
Uzlieciet plānu kārtiņu izvēlētā toņa GelLack COLOUR kārtiņu. Ļaujiet tai 30 sekundes sacietēt LED lampas gaismā. Atkārtoti uzklājiet vēl vienu GelLack COLOUR slāni. Ļaujiet tai 30 sekundes sacietēt zem LED lampas gaismas.
4.SOLIS
Uzklājat plānu Depend GelLack TOP kārtiņu. Ļaujiet tai 30 sekundes sacietēt zem GelLack LED lampas gaismas (es parasti TOP laku turu 60 sekundes)
5.SOLIS
Nagu virsma būs nedaudz lipīga, tāpēc uzklājat  Depend Before & After tīrītāju  uz vates plāksnītes un ar to notīriet naga virsmu, un izbaudiet burvīgo lakas spīdumu :)


Tagad pastāstīšu par katru produktu sīkāk - sākšu ar LED lampu, no kuras esmu vnk sājusmā :) Lampai ir divi režīmi - 30 sekundes un 60 sekundes.  Pašas lampiņas ir iespējams apgriezt uz 180 grādiem, tas laikam ir domāts, lai ērtāk būtu izmantot lampu pedīkīram. Es, protams, esmu sajūsmā no tā, ka pēc katras nagu lakas kārtas ir jāgaida tikai 30 sekundes !!! Vai tad tas nav fantastiski ?Mājas apstākļos vnk super!Līdz ar to manīkīra laiks man aizņem kādas minūtes 30-40, ja visus nagus nokrāsoju vienā tonī. Atsevišķi iegādājos divus toņus un Depend GelLack "Remover Oil" noņemšanas eļļu (35 ml)
Nagu lajas nosaukums un numurs FRENCH PINK PEARL G136 un SWEET PURPLE G342 (CENA 8,13 EUR)
Nagu laku uzklāt ir ļoti viegli, tāpat kā parasto nagu laku. Beeet, meitenes, ja kāda izmantoja Depend GelLack "Remover Oil" - ir kāds padoms vai tikai es nemācēju ar to eļļu noņemt nagu laku !!!Mēģināju tikai vienu reizi, bet man ar to pietika :D ērtāk ir noņemt tāpat kā salonā ar acetona palīdzību, taču plānoju iegādāties kko saudzīgāku jeb Depend GelLack "Remover" noņemšanas līdzekli 35 ml (CENA 3,46 EUR) un Depend GelLack "Removal Wraps" noņemšanas salvetes (CENA 3,46 EUR) - ja kāda no Jums jau izmēģināja-droši raksties atsauksmes ;
Nagu laku numuri tumši violētā ar maziem spīdumiem 1338, fuksijas krāsa1373, ķieģeļu sarkana 1337, caurspīdīga ar zelta spīdumiem 1355, zelta spīdumi 1381 un Bārbijas rozā 1409

Mīļākā ir zelta spīdumi, jo nevienā skaistumkopšanas salonā nebija tādas nagu lakas - visas bija vai nu dzeltenas, vai nu par maz spīdumu. Vienīgais kurā nagu lakas krāsā esmu vīlusies ir ķieģeļsarkana, jo tā ir tā sarkanā krāsa, kura man nepatīk, bet vispār, tad kad veicu pasūtīju, vados pēc tāda principa, ka mājas apstākļos ir nepieciešams - viena sarkanā nagu laka, kur nu bez tās ;), tad zelta spīdumi, jo var kombinēt ar jebkuru nagu laku, tad caurspīdīgo nagu laku ar zelta vai sudraba spīdumiem, kuru var uzklāt pa virsu jebkurai citai nagu lakai, tad tumšo nagu laku (man tas ir numurs 1338). Vispār iesaku sastādīt šādu sarakstu, savādāk izvēle būs pagrūta ;) Nagu lakas ir ļoti kvalitatīvas, nav nekādu švīku un turās līdz 3 nedēļām ( tas ir max laiks, kuru es pati varu izturēt, jo gribās jau nomainīt nagu laku). Iesaku šo pārdevēju, jo iegādājos sešas nagu lakas 15 ml katra par 16,70 EUR un piegāde uz Latviju bija zibenīga - 2 nedēļas !!! http://www.aliexpress.com Centīšos savā instagram ielikt arī nagu laku toņus!
Protams, Depend Gellack nagu lakas pēc konsistences un kvalitātes ir daudz labākas (kā nekā ražotājs ir Zviedrija :) ), taču iegādājoties nagu lakas no Ķīnas, absolūti nenoželoju ;) Depend GelLack ir liela nagu laku krāsu izvēle, kā arī katru sezonu toņi tiek papildināti, kas, protams, priecē :)

Pēdējā laikā manos favorītos ir nagu lakas bez šimera un gliteriem, līdz ar to es kombinēju 1-2 nagus ar gliteriem, kurus iegādājos veikalā "Drogas".

Idejas un iedvesmu ņemu no pinterest.com



Pašlaik mani silda un priecē, kā jau jebkuru sievieti, mans manikīrs, jo kkā šogad (ir jau maijs) saulītes bija par maz, taču vienalga cik gara ir ziema, bet pavasaris un vasara kkad taču pienāks...

Jauku dienu novēlot,
Margarita



    Nav komentāru:

    Ierakstīt komentāru