TRANSLATE MY BLOG!

22.11.16

WELCOME TO MY BLOG!

Hey, Dāmas!
2015.gadā uzsāku skaistuma blogu, jo vienīgais, ko Es patiešām vēlos darīt savā dzīvē ir iedvesmot kādu. Es neesmu satikusi nevienu sievieti, kura nebūtu skaista. Ir tikai sievietes, kuras to nav sapratušas! Es zinu, ka par gaumi nestrīdās un daudziem ir savs priekšstats par vārdu "skaistums"...taču mans ir atšķirīgs! Vēlos padalīties ar saviem nelieliem skaistuma knifiem, jo tas ir absolūti satriecoši kā ar nelielu tehniku iespējams atklāt sieviešu pievilcību un pašpārliecinātību, izceļot tikai lūpas vai acis! Radošums, manuprāt, ir katrā cilvēkā. Vēlos, lai katra dāma saprot, ka katra no Mums ir mazliet māksliniece, un, kad runa ir par make-up, tad šeit noteikti jāļaujas fantāzijai. Galvenais ir nevis nomaskēt, bet izcelt dabisko skaistumu, tāpēc Mans dzīves moto skan šādDzīve ir skaista...tikai jāiemācas to saskatīt!                                   

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru