TRANSLATE MY BLOG!

09.04.15

Curly hair MUST HAVES


Heya, dāmas !


Šodien pastāstīšu Jums par matu produktiem, kuri palīdz man ikdienā savaldīt manas matu cirtas. Sākšu ar to, ka man ir ļoti cirtaini mati un es nevaru kā daudzas veiksminieces vienkārši no rīta izžāvēt matus ar fēnu un izskatīties labi. Vispār cirtaino matu žāvēšanai ideāli piemērots, ja mati izžūst dabīgā veidā, tāpēc es bieži matus mazgāju vakarā un ieveidoju viņus no rīta. Kā arī cirtainos matus ir kategoriski aizliegts ķemmēt mitrus!!! Nekad intensīvi neberzējiet matus ar dvieli, kā arī ķemme ar platiem zariem ir vislabākais Jūsu matu draugs, lai izķēmmētu lokas. Matu sukāšana pārāk atdala matu šķipsnas, liekot matu sakārtojumam izskatīties pinkainam un milzīgam. Es jau pieradu matus "ķemmēt" ar pirkstiemJ, jā jā, tieši ar pirkstiem, tādējādi ieveidojot matu lokas. Runājot par matu griezumu-tas vispār ir atsevišķs stāstsJ, jo labu lokaino matu frizieri atrast ir gandrīz neiespējami, tāpēc es atradu risinājumu un vairāk kā divu gadu garumā griežu matus pati sev (zinu, ka pastāv ticējums, ka pašai sev matus nedrīkst griezt, taču pagaidām tas ir vienīgais variants kā es varu tikt pie vēlamā rezultāta). Cenšos izveidot viegli pakāpenisku matu griezumu, līdz ar to, tas piešķir manām lokām īpašu elastīgumu. Tomēr nevaiga pārspīlēt, lai matu virsējā kārta netiktu nogriezta pārāk īsa, savādāk varat tikt pie „pūdeļa” tēla, jo mati vispār pārstās lokoties un būs vienkārši pūkaini - tāda es vienmēr biju pēc frizētavas J
Visas lokaino matu īpašnieces zina, ka šādi mati ir ļoti nepaklausīgi un pagāja patiešām ilgs laiks, kamēr es viņus savaldīju. Sev esmu atklājusi kā rūpēties tieši par maniem matiem – tas ir attīrīt galvas ādu, lai nemazgātu matus katru dienu, mitrināt matu galus un aizsargāt matus pret karstumu ( viss ģeniālais ir vienkāršsJ ).


Dulgon Anti-Dandruff Shampoo CENA 1,99 EUR ("Drogas")
Esmu saskārusies ar nenormālāko kvantumu šampūniem gan no profesionālās matu kopšanas līnijām ( L`oréal Professionnel, Keune, Z-one ), gan no mass market. Tomēr atradu par absolūti smieklīgu cenu, man ideālu šampūnu. Varu 100 % ieteikt šo šampūnu, pati es viņu lietoju jau vairāk kā gadu un esmu pilnīgi apmierināta ar to, daudzas daiļavas var nobīties no šī produkta smaržas – man tas atgādina vīriešu smaržas J Es pati esmu jau pieradusi pie tās, man tā pat jau patīk, galvenais, ka tā nepaliek pēc matu izžāvēšanas. Vispār šis šampūns sevi pozicionē kā šampūns pret blaugznām, taču tiem, kam ir jūtīga galvas āda kā man, šis šampūns arī būs ideāli piemērots. Mati paliek vijīgi un piešķir matiem spīdumu. Kondicionieri kā tadu nelietoju, kā tikai no matu krāsas L'Oreal Preference, kuru uzklāju uz matu galiem. 

AVOKADO EĻĻA CENA 1,99 EUR ("Multilukss")
Tieši šis produkts man ir jaunums, parasto avokado eļļu vairāk lietoju ādas kopšanai, taču tieši šo produktu lietoju kopā ar šampūnu. No sākuma izspiežu šampūnu plaukstā un tad pāris pilienus šīs eļļas, tālāk mazgāju matus kā parasti. Eļļu lietoju vairāk nekā mēnesi un esmu ievērojusi, ka mati kļuva daudz paklausīgāki, izskatās veselīgāk un ar izteiktu spīdumu. 


Kruidvat Professional Heat Protection Hairspray CENA 3,99 EUR ("Drogas")
VIENMĒR lietoju šo produktu pirms žāvēju savus matus ar fēnu, kā arī, ja veidoju matu lokas. Ražotājs sola aizsardzību līdz 220 grādiem, kā arī, ka produkts atvieglo matu ieveidošanu, sniedz spīdumu, jo sastāvā ir provitamīns B5. Es visam pilnībā piekrītu, kā arī matu lokas saglabājas daudz ilgāk. Lieliska alternatīva produktam Schwarzkopf got2b Guardian Angel. 

Garnier Fructis Miraculous Oil Review CENA 8,52 EUR ("Drogas")
Vaiiii, šo brīnumu es pērku jau laikam kādu 4 reizi un ceru, ka viņš nepazudīs no mūsu tirgus, kā tas notiek ar manis iemīļotiem produktiemJ  Kā jau minēju, man ir  lokaini mati, līdz ar to kā jau visām šāda tipa matu īpašniecēm, mani matu gali ir sausi, plus vel matu taisnotāji, ieveidotāji, matu fēns un saule vasarā... šis produkts pagaidām ir vienīgais, kas patiešām glābj manus matus. Man pietiek ar vienu klikšķi produkta, jo „pārāk” mīksti mati man arī nepatīk. Zinu, ka izklausās neticami, taču, tad mati izskatās plakani un zaudē ieveidoto formu. Pārsvarā es šo eļļu lietoju uz mitriem matu galiem un tālāk jau ieveidoju matus, taču ražotājs piedāvā lietot matos arī pirms matu mazgāšanas ar šampūnu. 

SALDĀ APELSĪNA ĒTERISKĀ EĻĻA CENA 1,99 EUR ("Multilukss")
Šis produkts ir ne vairāk kā sevis lutināšanai, jo kā var nepatikt saldā apelsīna smaržaJĒteriskā eļļa ir ļoti koncentrēta, tāpēc viņa ir jālieto ļoti mazā daudzumā-ar vienu vai diviem pilieniem man pilnīgi pietiek. Process nav nekāds sarežģīts-eļļu iepilinu plaukstā un ieziežu no matu vidus virzoties uz leju (matu saknes nav ieteicams aiztikt, kā nekā tā ir eļļa). Rezultātā – spīdīgi un ar fantastisku smaržu mati. 

L'OREAL Elnett Satin Hairspray CENA 5,53 EUR ("Drogas")
Vispār nekad nebiju matu lakas piekritēja, jo pēc viņas vienmēr mati ir smagi un nākamajā dienā neizskatās labi, taču jo vairāk es eksperimentēju ar saviem matiem (matu taisnotāji un visdažādākie matu ieveidotāji), jo vairāk tomēr vēlējos saglabāt matu sakārtojumu izejot no mājām. Šī matu laka ir īpaši spēcīgas fiksācijas, taču mati ir viegli izķemmējami un mīksti (nav tā saucamā „crunchy hair” efekta). Kā arī aizsargā matus pret mitruma iedarbību – man, kā cirtaino matu īpašniecei, tas ir ļoooooti liels plus. Vēl viens plus ir patīkama smarža. Lieku šai matu lakai 5 ar plusu J

TAFT INSTANT VOLUME POWDER CENA 5,69 EUR ("Drogas")
Šis produkts man ir diezgan jauns, lietoju viņu apmēram 2 mēnešus un esmu pilnīgi apmierināta ar to. Sākšu ar to, ka ar šo pūderi var ļoti viegli pārspīlēt, līdz ar to mati izskatīsies kā netīri un zaudēs spīdumu, tāpēc es vienmēr uzberu nelielu daudzumu uz pirkstiem un tad uzklāju pie matu saknēm, bet tad, kad ieveidoju matu lokas, tad uzklāju šo produktu arī uz matu galiem, tādējādi mati iegūs vēl lielāku apjomu.

Kā jau minēju, man nepatīk, kad mati ir pārāk mīksti, tad viņi izskatās plakani, bez apjoma, taču taisni J Mēs meitenes, kā jau neparastās būtnes – daiļavas ar cirtainiem matiem vēlas taisnus matus, bet skaistules ar taisniem matiem vienmēr vēlas apjomīgās lokas. Galvenais nebaidaties no pārmaiņām un eksperimentējiet ar saviem matiem, it īpaši tuvojas pavasaris un sen gaidītā vasara!

Jauku dienu novēlot,
Margarita

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru