TRANSLATE MY BLOG!

12.05.15

Blonde OMBRE or balayage HAIR

Hey,
dāmas !

Tuvojoties vasarai sagribējās kādas pārmaiņas ar matiem - līdz ar to izdomāju, ka vēlos ombre vai kko tamlīdzīgu. Sāku, protams, pētīt internetu, saskatījos bildes pinterest.com un video youtube.com, sapratu, ka varēšu to izdarīt arī mājās. Kādu gadu krāsoju matus mājas apstākļos pati sev, tāpēc zināju ko daru ;) Sākšu ar to, ka es vnm eksperimentēju ar matiem - man bija gan tumši mati, gan sarkanas, gan melnas, gan blondas šķipsnas, bet visi mani pazīst kā meiteni ar blondiem matiem. Pēdējos četrus gadus sāku krāsot matus vairāk dabiskos vai medus toņos, jo tādējādi varēju nekrāsot matus 2-3 mēnešus, bet kā jau vnm ražotājs atjaunoja matu krāsas paleti un mana matu krāsa pazuda. 
Absolūti labākā matu krāsa ir Loreal PREFERENCE, jo mati paliek mīksti, nokrāsojas viendabīgā tonī, kā arī es mierīgi krāsoju visus matus visā garumā, nebaidoties tos sabojāt. Matu krāsas konsistence ir diezgan šķidra, bet, manuprāt, tieši tas arī atvieglo matu krāsošanu, it īpaši, ja krāso matus pati sev. Tā kā man ir lokaini mati, tas ir īpaši svarīgi, jo lokaini mati ir sausi un jūtīgāki. Kā arī matu krāsā ir diezgan liels balzams, līdz ar to pietiek vairākām reizēm. Agrāk krāsoju matus ar Nr. 8.3. CANNES SOFT GOLDEN BLONDE, bet krāsas palete pamainījās un tagad krāsoju matus ar Nr. 7.3. FLORIDA HONEY BLONDE . Brīdinu, ka šodien būs daudz selfie :), jo tikai tādā veidā varu Jums dāmas parādīt savu matu toni...Šādi mati man bija, kad krāsoju matus ar Loreal PREFERENCE Nr. 7.3. FLORIDA HONEY BLONDE

Iedvesmu ombre vai balayage matu krāsošanas tehnikai ņēmu no pinterest

Nju tad tā, kamēr es domāju pirkt vai nepirkt Loreal PREFERENCE wild ombre krāsu, tad Latvijas tirgū palika tikai viens matu tonis Nr.1 no gaiši brūniem līdz tumši brūniem matiem (attēlā tā ir pirmā matu krāsa no kreisās puses).

Šeit varēsiet noskatīties video kā lietot Loreal PREFERENCE wild ombre VIDEO
Komplektā bija speciāla matu ķemme, ar kuras palīdzību bija ļoti viegli uzklāt matu krāsu, galvenais neaizmirst kad nepieciešams turēt ķemmi vertikāli vai horizontāli (video par to tiek pastāstīts).
Jau pēc 25 minūtēm es ieraudzīju, ka mati paliek gaišāki, taču es noturēju visas 45 minūtes, jo vēlējos ļoti gaišus matu galus, bet es krāsoju arī tievas šķipsnas, jo nevēlējos vnk gaišus matu galus, kā tas ir uz matu krāsas iepakojuma. Rezultāts nebija tāds kā manā galvā :) :) :), bet es nesūdzos, jo, manuprāt, man tomēr vajadzēja citu matu toni. Pēc matu krāsas mati bija mīksti, izskatījās absolūti dabiski (zemāk bildes).

Ar balinātāju tomēr mājas apstākļos nevienai neiesaku bojāt savus matus, bet es nopirku vēl vienu matu krāsu - jā jāaaaa, nedēļas laikā nokrāsoju matus trīs reizes :) varat mani lamāt, bet neesmu palikusi bez matiem, jo zinu kā mani mati uzvedas ar matu krāsu. 
Veikalā Drogas nopirku Schwarzkop ultime blonde matu krāsu Nr. 10-1 light cool blonde,jo vēlējos vēsāku blondo toni. Krāsoju matus ar to pašu ķemmi un turēju matu krāsu 40-45 minūtes, pēc tam atkārtoju šo procedūru vakarā, bet turēju tikai 25 minūtes. Kā arī veikalā Drogas nopirku Garnier Fructis BLOND BOOSTER , kas, manuprāt, arī noņēma dzelteno toni, kā arī atšķirībā no profesionāliem šampūniem, kas domāti blondiem matiem, Garnier kondicionieris ir sedzošāks un mati nav sausi, bet paliek ļoti mīksti. 
Protams, man bija pagrūti pierast pie maniem blondiem matiem, jo tomēr jau pēdējos divus gadus biju medus blondīne. Šāds rezultāts bija beigās.

Ceru, ka Jums bija kkas noderīgs vai arī būs kāda iedvesma pārmaiņām...

Šeit ir video, pēc kuras tehnikas, es apgriežu sev matus :) Layers in my Hair šī ir fantastiska meitene,iesaku Jums apskatīties viņas youtube kanālu. Viņai tāpat kā man ir ļoti lokaini mati, līdz ar to viņas matu griešanas tehnika man piestāv, kā arī nav nekas sarežģīts.

Sekojiet man 


Jauku dienu novēlot,
Margarita

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru