TRANSLATE MY BLOG!

08.03.16

LOOK for LESS: Gigi Hadid VMAS make-up

Heya,
dāmas!


Starojoša, saulē iedegusi āda, mirdzošas lūpas un acis, kas izceltas iedegumu pastiprinošos toņos – tas ir lielisks, gaisīgs pavasara/vasaras grims! Man vienmēr ir patikuši zeltītie un bronzas toņi, jo tie patiešām labi izskatās jebkurā gada laikā, uz jebkura tipa dāmas. Tieši ar šo absolūti bronzas izskatu es iedvesmojos no GIGI HADID izskata MTV VMAS 2015Skaties, kā to panākt soli pa solim!

Tā kā GIGI HADID ir zeltains iedegums, tad arī es izmantoju tonējošo līdzekli Expose for face legs and body self tanning mousse (sejai gan es tonējošo līdzekli neizmantoju);
1. Lai iegūtu vēl gaisīgāku efektu, ieteicams pirms grima uzklāšanas sagatavot ādu, uzklājot mitrinošu krēmu, bet es lietoju "praimeri" NIVEA MEN AFTER SHAVE BALSAM sensitive. Tieši šis līdzeklis dod šādu matētu effektu. Man ļoti patīk finiš!
2. Pēc tam uzklāj vieglu tonālo krēmu ( es lietoju L'oreal Paris lumi magique light infusing foundation, tonis N3 PURE LINEN, jo šis tonis man ir nedaudz par tumšu, bet tā kā man tagad ir iedegums, tad tas izskatās labi) un izlīdzini tonālo krēmu - neaizmirsti par kaklu un ausīm :)
3. Tālāk, izgaismo grimu, uzklājot korektoru zem acīm (Eveline cosmetics art scenic concealer 2 in 1, tonis 04 light) un nofiksē acu zonu ar pūderi (Catrice cosmetics prime and fine mattifying powder waterproof, tonis 010);
4. Izcel sejas kontūras, lai iegūtu vēl vairāk bronzīgāku efektu (izmantoju Technic Colour Fix Bronze Palette). Uz foto izskatās nedaudz "oranžīgi", beeeet apsolu, ka dzīvajā viss ir daudz labāk un dabiskāk :)
5. Vaigu kaulus, acu iekšējos kaktiņus, vietu zem uzacīm, virs lūpas un deguna uzklāj izgaismotāju (es izmantoju ESSENCE soo glow! cream to powder higlighter, tonis 20 bright up your life). GIGI HADID grims ir viss vienā tonī, bet es tomēr vēlējos piešķirt kādu krāsu sejai (izmantoju vaigu sārtumu no NYX blush, tonis PB13 mauve un CATRICE Defining Blush, tonis 070 Pinkerbell);
6. Izcel uzacis, lai Tavs acu skatiens ir vēl izteiksmīgāks (izmantoju Essence eyebrow stylist set, tonis 02 natural blonde style ).;
7. Acis, manuprāt ir galvenais šī izskata elements - nekādu sarežģītu tehniku nebūs. Zilas acis ir tik izteiksmīgas, ka piesaista uzmanību pašas par sevi, taču, ja vēlies, lai tās izceltos vēl vairāk, izmēģini bronzas toņa acu ēnas. Krāsu aplī zilā un oranžā ir pretkrāsas un veido spilgtu kontrastu, tāpēc zilās acis uz oranžā fona iedzirkstīsies vēl vairāk. Uz acu plakstiņa kustīgās daļas uzklāju vienu no toņiem no Technic Colour Fix Bronze Palette (var izmantot jebkuru bronzeri)  un uz acs locījuma līnijas uzklāj to pašu toni, tikai nedaudz intensīvāk, lai padarītu acu skatienu dziļāku. To pašu toni uzklāj uz ārējo acs kaktiņu un ieēno arī apakšējo plakstiņu. Šādā saspēlē lieliski iederēsies vaigu sārtums persiku tonī – īpaši tad, ja āda ir saulē iedegusi - uzklāj to pašu vaigu sārtumu NYX blush uz acs laukumu virs locījuma līnijas. Vēl vairāk krāsu kontrastu starp ēnām un acīm izcels gaišas acu ēnas ar perlamutra daļiņām (es izmantoju to pašu izgaismotāju no ESSENCE soo glow!, kuru uzklāju ar pirkstiem uz acs plakstiņa kustīgās vidusdaļas);
8. Noslēgumā, skropstām izvēlies skropstu tušu, vasarai nepieciešamākais produkts būs ūdensnoturīga skropstu tuša! (es vienmēr izvēlos skropstu tušas ar toni BROWN, kā arī šoreiz izmantoju divus produktus - no sākuma Maybelline stretch & define mascara un kā vienmēr Maybelline illegal length mascara ). Ļoti žēl, ka Latvijā šīs skropstu tušas nav pārdošanā (kaut gan pēdējo reizi pirku ŠEIT). GIGI HADID izmantoja mākslīgos skropstu pušķīšus, kuri izskatās ļoti dabiski;
9. Izcel lūpu kontūras ar lūpu zīmuli neitrālā tonī. Tas nodrošinās lūpu spīduma noturību (es uzklāju Milani easyliner for lips, tonis most natural uz visām lūpām);
11. Piešķir spīdumu lūpām, izvēloties lūpu spīdumu, kuru uzklāj lūpām pa vidu, kas vizuāli palielinās lūpas (es izmantoju lūpu spīdumu-balzāmu no ART VISAGE);
12.  Nobeigumā ir GIGI HADID mati - iztaisnojot matus, uzpūt uz matu ķemmes matu laku un izķemmē matus uz aizmuguri (es izmantoju Schwarzkopf silhouette pure formula invisible hold hairspray) . Kā arī matu apjomam izmantoju Batiste dry shampoo light and blonde.

Grims var būt izteikts, izteiksmīgs un dinamisks vai tas var būt neuzkrītošs, viegls un izsmalcināts – pastāv ļoti daudz variantu. Grimam ir jāatbilst situācijai un perfekti Tev jāpiestāv. Mūsdienās kosmētiku izmanto ne tikai, lai izceltu dabisko skaistumu vai noslēptu ādas nepilnības, bet grims ir estētiskas ārienes, imidža un veselības sastāvdaļa. Veiksmīgs grims nav atkarīgs tikai no pareizas dekoratīvās kosmētikas toņu izvēles. Ir ļoti svarīgi iemācīties pareizi kombinēt dažādus toņus, tāpēc, lai nebūtu nekādu kļūdu izskatā, vienkārši izmanto šīs sezonas tendenci - make-up viss vienā tonī - minimums piepūles,  bet maksimāls efekts!



Jauku dienu novēlot,
Margarita 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru