TRANSLATE MY BLOG!

09.03.16

BASIC Wardrobe Essentials!

Heya,
mīļās dāmas!


   Ikvienai no mums garderobē ir kāds īpaši mīļš un neaizvietojams apģērba gabals. Visbiežāk tas, protams, ir pamatīgas un pārbaudītas vērtības, tādēļ vēlamies, lai to mūžs ir ilgtermiņa. To savukārt mums nodrošina gan laba auduma kvalitāte, gan arī tas, kā apģērbs sašūts. Jāņem vērā, ka tieši kvalitāte lielā mērā uzbur lielo cenu, tomēr laika gaitā kopā ar praktiskumu tā atspēko ieguldījumus, tādēļ secinājums ir viennozīmīgs – labās lietās ir vērts investēt!Beeeet, dārgs nemaz nenozīmē labs - es, piemēram, vienmēr skatos apģērba sastāvu un esmu no tām trakajām, kura veikalā iet un čubina apģērbu!
   Īstenībā bāzes apģērbs ir pamats visai garderobei, jo pamatojoties uz šo apģērbu iespējams izveidot neskaitāmu apģērbu komplektu - tas ir kā rāmis visam kopējam tēlam. Viss ir ļoti līdzīgs kā ar make-up - pievienojot tikai dažus akcentus un detaļas, lai izskats ir lakonisks un organisks. Īsāk sakot - minimāls apģērbu skaits, lai izveidotu maksimāli daudz apģērbu komplektu. Meklējot informāciju, atradu vienkārši neskaitāmu sarakstu ar to, ka garderobē jābūt obligāti bēšīgas klasiskās laiviņas vai bikšu kostīms, bet ko darīt, ja tas viss neatbilst kādas dāmas dzīves stilam un ritmam?!?Es centīšos parādīt piemērus, kurus izmantoju arī pati. 
Bikšu kostīms - melns vai tumši zils. 
1000 % izlasot šito, jau nodomāji, cik garlaicīgi būs ;) , bet šādas bikses ir ērtības un izsmalcinātības simbols. Mūsdienās (arī es) visi nēsā džinses skinny, kuras, ja esi neliela auguma dāma, padara Tevi vēl īsāku. Garlaicīgas  klasiskas taisnas bikses var papildināt ar aksesuāriem, nesā tos ar jebkura tipa blūzi vai košu kleklu, uzveklot augstpapēža kurpes vai klasiskas laiviņas. Vakara izgājienam, nomainot dienas lielo somu uz mazo somiņu ar ķēdīti vai bez tās.
Balts krekls (bēšīgs)
Bez nekādām bantītēm, pērlītēm utt. (vīriešu tipa krekls). Šāda tipa kreklu var sakombinēt absolūti ar jebkuru apģērbu  - bikses, svārki, džinsa šorti, džinsi. Es pati sev iegādājos baltu kreklu vīriešu veikalā :) īstenībā vīriešiem paveicās, jo viņiem krekli ir pat labākas kvalitātes nekā mums dāmām. Baltam kreklam, pievienojot kādu aksesuāru vai košu lūpu krāsu, ofisam, protams, visi toņi būs piezemētāki. Audums paliek jau Jūsu izvēlei - kokvilna, satīns vai viskozes (es, piemēram, es viskozes maniaks :) )
Svārki-zīmulis
Daudzi uzskata, ka šāda tipa svātki ir kā vecaimammai - pilnīgas blēņas!Tieši otradāk - vizuāli izstaipa dāmas augumu (liekas, ka kājas ir ļoti garas). Manuprāt, šī ir visseksīgākā un sievišķīgākā garderobes daļa - galvenais, lai svārkiem ir pareizs garums, der tieši Tavai figūrai, parāda siluetu. Te, protams, pat nav jābūt fantāzijai - šādi svārki der visam, pat ar to pašu gaišo blūzi. Ar augstpapēžu kurpēm vai džinsa kreklu un kedām.

Džinsi
Labi tumši zili vai indigo krāsas džinsi - bez nekādām švīkām un caurumiem - nepieciešams jebkurā garderobē, jo viņi spēs izglābt Tevi "kad nav ko vilkt", uz randiņu vai uz darbu (ja uzņēmuma dress code to pieļauj, daudziem uzņēmumiem ir brīvās piektdienas (casual friday). Labi un kvalitatīvi džinsi der jebkuram gadījumam un tos iespējams sakombinēt vai nu ar kedām, balerīnām, bet, ja vēlies izveidot vakara izskatu, tad augstpapēžu kurpes kopā ar džinsiem izglābs Tevi. Kā jau minēju iepriekš - ne vienmēr ir jāpēr tikai "skinny" džinsas, it īpaši, ja Tev ir smuki gurni un siluets. Taisnas džinsas kopā ar augstpapēža kurpēm, manuprāt, izskatās vienkārši dievīgi. Zinu, kau daudzām dāmām šī doma nepatiks, bet neiet runa par tā saucamajam "kļošenēm", bet gan par džinsiem ar taisniem galiem.
Melna kleita
Visas dāmas zin, ka nauda apģērbam ir jāinvestē klasikā. Pat apskatot modes tendences - mainās tikai aksesuāri vai detaļas, bet klasika paliek. Kleitu labāk izvēlēties - bez pārspīlējumiem, lai akcentētu ar košu kaklarotu, lakatu, auskariem, kurpēm vai košu bleizeri. Ideāls variants ikdienai kleita-halāts (es tādu jau sen meklēju).
Bleizers vai žakete
Arī viena no universālām garderoba sastāvdaļām. Piemēram, sakombinējot ar biksēm vai svārkiem, izveidosies elegants, klasisks izskats, bet kopā ar džinsiem var doties arī kādā ballītē. Klasisko melno var nomainīt uz tumši zilo (man ļoti patīk kā tas izskatās kopā ar džinsiem). Ar apaviem un blūzēm vai topiem te ir milzum daudz variācijas. Runājot par žaketes garumu - var atsevišķu rakstu rakstīt :), bet savam augumam un figūrai esmu ievērojusi, ka garāko tumši zilo bleizeri uzvelku ar džinsiem, bet žaketi, kas ir nedaduz īsāka (līdz gurnu vidusdaļai) kombinēju ar svārkiem. Jāpievērš uzmanība arī pogām - parastas klasiskas pogas ideāli piemērots ikdienai. Kā arī bieži vien žakete neder ideāli, tāpēc es tāpāt to iegādājos un pāršuju (it īpaši, ja dāmai ir lieli dabas skaistumi vai šaurs viduklis un smuki gurni). No visādiem strukturētiem audumiem labāk atteikties, jo tos ir grutāk sakombinēt ar citu apģērbu. Ikdienā topiņu vai blūzi izvēlos pasteļtoņos vai arī košas krāsas,  bet ballītei droši var izvēlēties kko ar spīdumiem vai dziļu dekoltē.
Mētelis
Man vienreiz veikalā pārdevēja pateica,ka mētelis – tā ir pirmā un pēdējā lieta, kam pievērš uzmanību apkārtējie. Kā tā var vispār pateikt?Par gaumi, protams, nestrīdās, bet, manlieks, ka labs mētelis, kas ideāli parāda dāmas siluetu vai tas pats oversize ir visa izskata pamatu pamats!Es joprojām esmu meklējumos ideāla camel krāsas kašimira meteļa,  bet klasiskais melnais, pelēkais vai tumši zils (navy) būs aktuāls vel 100 gadus :). Garums, stils paliek katras dāmas ziņā!
Apavi, somas un aksesuāri, manuprāts, tieši šīs lietas parāda katras dāmas raksturu un individualitāti, tāpēc šajās lietās arī ir jāiegulda savi līdzekļi. Protams, ka man arī patīk leopards, košas krāsas, augstpapēžu kurpes vai šorti, bet ar bāzes garderobi viss paliek daudz vieglāk!Kā arī kāpēc es nepieminēju šai sarakstā bēšīgās laiviņas vai cepures ar platām malām, jo vairums no dāmām ikdienā neko tādu nenēsā, jo katrai no mums ir atšķirīgs dzīvesveids - darbs, hobiji, ģimenes stāvoklis un ballītes, līdz ar to tiek pieņemts, ka garderobē ir jābūt 70 % bāzes apģērba, 30 % košas, dizainera apģērba (30 % var dalīties atkarībā no katras dāmas dzīves ritma). Šoreiz neiedziļinājos par krāsu kombināciju vai kādi kuram toņi piestāv, bet ceru, ka kādai dāmai mana pieredze palīdzēt atvieglot sava skapja dzīvi.
Nobeigumā varu piebilst, ka, ja bāzes lietas pastāv garderobē un atbilst Jūsu dzīves mērķiem un uzdevumiem izskatīties labi jebkurā situācijā, tad Jums dāmas nebūs mūsu mūžīgo jautājumu, ka nav ko vilkt, kā arī apkārtējie tikai brīnisies par Jūsu garderobes nenormālākiem izmēriem :). Kopā ar aksesuāriem un sezonas tendencēm (krāsām, interesantām kurpēm vai somām) Jūsu kopējais tēls pastāstīs tieši par JŪSU personību. 

P.S. dalos tikai ar savu pieredzi un uzskatiem :)


Jauku dienu novēlot,
Margarita 

1 komentārs:

  1. Sveiki visiem, mani ir samelojuši tik daudzi uzņēmumi, kuri apgalvoja, ka ir īstie aizdevēji, taču visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka nav tādi, kādi viņi ir. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņiem aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties sazināties ar viņiem pa e -pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst