TRANSLATE MY BLOG!

27.01.16

BEST contouring product for PALE skin !

Heya,
mīļās dāmas!


   Iedegums un sauļošanās ir tie skaistuma aspekti, kuru uztvere gadsimtu gaitā ir mainījusies. No karalienes Elizabetes I laika līdz pat 20. gadsimta 20.-30. gadu daiļavām sauļošanās netika praktizēta. Tas tādēļ, ka iedegusi āda tika uztverta kā darba ļaužu iezīme. Tādēļ par aristokrātisku tika uzskatīta balta, porcelāna ādas krāsa, un sievietes darīja visu, lai tādu iegūtu. No bālās ādas godināšanas cēlies arī teiciens par „zilajām asinīm” – cilvēki vēlējās būt tik bāli, ka caur viņu ādu varēja saskatīt zilganās vēnas.
      Kāpēc iesāku šo stāstu...Esmu 100 % sniegbaltīte!Arī apmeklēju solāriju studijas, bet pēdējo divu gadu laikā sāku meklēt alternatīvu-atradu paštonējošo līdzekli...Vispār man nekad nepatika, ka esmu pārāk bāla, it īpaši kad krāsojies, tad uz bālas ādas viss izskatās nedabiski, bet labi, ka parādījās sejas konturēšana, kas mani tagad glābj!
        Stāsts ir par to kā es aizgāju uz veikalu, lai iegādātos NYX blush toni TAUPE, bet nopirku ESSENCE i love nude eyeshadow toni My favorite tauping 05!

NYX blush TAUPE ir mūžīgi izpirkt un es to iegādājos internetā, bet Essence ēnas pašlaik ir mans favorīts tik ļoti, ka iegādājos vēl vienu iepakojumu. Ja salīdzināt ar NYX , kas arī ir mans favorīts, tad tam tomēr piemīt nedaudz ruda nokrāsa un der, kad tomēr esmu nedaudz iedegusi, bet Essence ir vienkārši gada atradums!!!Vispār runājot par toni TAUPE, tas ir populārs jau kādu laiku it visā, it īpaši kosmētikā un viss tikai tāpēc, ka tā tonis ir gaiši pelēki-bēšs ar brūnīgo toni ;) Vairums no konturēšanas produktiem ir vai nu ļoti pelēki, vai arī otrādi pārāk rudi. Pašlaik šo toni var atrast tādiem zīmoliem kā MAC, NYX, MAYBELLINE, MILANI, INGLOT...

PLUSI
* Funkcionāli - izmantoju kā ēnas un skulpturēju seju, viss vienā toni, ideāls ikdienai. Mazs iepakojums (1.8 g) - ideāls izmērs līdzņemšanai;
* Konsistence  - maigas matētas ēnas, ar satīna finišu. Ēnas viegli uzņemas uz otas, nedaudz putekļainas, bet turas 6-7 stundas, ar praimeri vai grima fiksatoru noteikti ilgāk;
* Pigmentācija - ļoti laba, bet tai pašā brīdi, nav iespējams pārlieku daudz uzklāt uz sejas, kā arī labi iztušējas, viegli uzklājamas, var kontrolēt pigmentāciju, taču kā jau minēju ideāls ikdienai un dāmām ar gaišu/bālu ādu, jo uz brūnas/iesauļotas ādas noteikti būs nemanāmi;
* Cena - vienkārši fantastiska - 2,79 EUR



MĪNUS tomēr ir...
* Pats iepakojums ļoti stingrs (pat pārāk, jo pirmās dienas bija grūtības atvērt), bet nosaukums izdzēsās jau pēc nedēļas...nezinu, varbūt tāpēc, ka nēsāju to līdzi somā, bet fakts paliek fakts.


Iesaku arī pievērst uzmanību pārējiem acu ēnu toņiem no ESSENCE I LOVE NUDE! Pati tos noteikti iegādāšos.



Jauku dienu novēlot,
Margarita 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru