TRANSLATE MY BLOG!

29.06.16

The BEST BEAUTY TIPS for EVERY AGE

Heya,
mīļās Dāmas!


Kā teica Koko Šanele: "Tas, kā mēs izskatāmies 20 gados, ir dabas dots, bet tas, kā Mēs izskatīsimies 50 gados, ir atkarīgs no mums." Šie praktisie padomi palīdzēs Jums nomaskēt ādas nepilnības un izskatīties satriecoši jebkurā vecumā. Mākslai manā dzīvē vienmēr ir bijusi ļoti būtiska loma.

 Tā ir bijusi manā ikdienā, kopš sevi atceros, un uzskatu, ka grimēšana ir viens no tās neskaitāmajiem paveidiem. Bērnībā man vienmēr patika zīmēt, bet vidusskolā kārtoju eksāmenu Vizuālajā mākslā un kaut gan esmu pēc profesijas ekonomiste, man pietrūkst radošas darbības ikdienā, tāpēc pievērsos un padalīšos ar Jums ar padomiem, kurus izmantoju ikdienā, jo kaut gan uzskatu, ka esmu pedantiska, bet tai pašā laikā mani sajūsmina nestandarta idejas:

* Pirms uzklājat paštonējošo līdzekli uz sejas - iesaku masēt sejas ādu ar ledus gabaliņu, tādējādi poras būs ciet un nākošajā dienā sejas ādai būs vienmērīgs tonis;
* Izteikti tumšos lokus zem acīm nomaskē divu konsīleru apvienojums - no sākuma uzklājat rozā konsīleri, bet pēc tam dzeltenu. Parasti mazajām grumbiņām, sauktām par varžu kājiņām, ir brūnīgs tonis. To neitralizēs konsīleris ar rozīgu pigmentu; 
* Brūna skropstu tuša ideāls variants ikdienai, jo izskats ir dabiskāks un acis izskatās atvērtākas;
* Daudzi lūpu zīmuļi vai acu kajali ir ļoti mīksti, kas sagādā grūtības precīzas līnijas uzklāšanai - ielieciet zīmuli ledusskapī un zīmulis paliks gan cietāks, gan spilgtāks;
* Bieži vien lūpu krāsas uz lūpām izkatās savādāk nekā iepakojuma, tas ir tāpēc, ka katrai dāmai ir savs unikāls lūpu tonis. Pirms lūpu krāsas uzklāšanas - pārklājat lūpas ar gaišo konsīleri, tad uz lūpām būs rēals lūpu krāsas tonis;
* Ja pārspīlējāt ar bronzeri vai vaigu sārtumu, tad noņemt intensitāti palīdzēs birstošais caurspīdīgais pūderis. Es izmantoju šo nelielu knifiņu ikdienā, lai saplūdinātu un izlīdzinātu visas līnijas uz sejas - konturēšanu, vaigu sārtumu, konsīleri.
* Bieži vien skropstu tuša ātri izžūst - ielieciet to krūzē ar siltu ūdeni vai arī iepiliniet vienu pilienu acu pilienu - nekaitēs acīm, bet atdzīvinās skropstu tušu;
* Ko darīt, ja iegādājāties lūpu krāsu, kura tomēr Jums nepiestāv:
ja lūpu krāsa ir pārāk gaiša, tad uzklājiet uz visām lūpām tumšāka toņa lūpu zīmuli un tad gaišo lūpu krāsu (lūpas izskatīsies apjomīgākas);
ja lūpu krāsa ir pārāk tumša, tad uzklājiet virsū caurspīdīgo lūpu spīdumu vai arī gaišu konsīleri pa visu lūpām;
* Jums ir mīļākā rozīga vai persiku lūpu krāsa, tad to iespējams izmantot arī kā krēmīgo vaigu sārtumu - izskatās dabiski un svaigi . Galvenais !!! - krēmīgās tekstūras nedrīkst uzklāt uz pūdera, jo tad viss sāk plūst. No sākuma uzklājam tonālo krēmu vai konsīleri, tad krēmīgo vaigu sārtumu un tad nofiksējam visu ar pūderi;
* Lai ideāli uzklātu sarkanu lūpu krāsu un, lai lūpu krāsas kontūra nepeld, tad nofiksējam lūpu kontūru ar konsīleri, tādējādi arī lūpas izskatīsies apjomīgākas;
* Acu ēnas iepakojumā izskatās spilgtas, bet uzklājot intensitāte pazūd?Risinājums ir balts kajals - uzklājot uz visu acs plakstiņu un tad uzklājot acu ēnas,rezultātā būs spilgtas ēnas;
* Konturējot seju ievēroju, ka man nav simetriski vaibsti, līdz ar to, lai ideāli skulpturētu sejas vaibstus, es izmantoju zīmuli, kuru pielieku zem vaigu kaula un konturēju seju. Izklausās jocīgi, bet tas palīdz izveidot precīzu konturēšanu;
* Ja esat tik pat pedantiska kā es, tad noteikti sekojat kosmētikas izmantošanas termiņam. Termiņu iespējams pārbaudīt šādās mājas lapās 
* Es priekšroku dodu uzacu ēnām, nevis zīmuļiem. Biezas uzacis padara seju jauneklīgāku., taču ar acu zīmuli iespējams izveidot nedabisku izskatu;


Kā padarīt acis lielākas un atvērtākas:
Izgaismotājs:
Izmantoju katru dienu, uzklājot zem uzacu līnijas - skatiens uzreiz paliek atvērtāks;
Uzkrāsojot tikai aukšējās skropstas - acis paliek lielākas un atvērtākas;
Prētēji iepriekš minētajam - acis bez skropstu tušas, bet dabiski noformētas uzacis, ideāls sejas tonis un tumšas vai spilgtas lūpas liek pievērst uzmanību acīm;
Nekrāsojot acis iespējams iekrāsot augšējo skropstu līniju (dabiskam efektam izmantojiet brūnu kajalu) - tādā veidā skropstas izskatās kuplākas un tiek aizpildīti tukšie laukumiņi;
Dziļumu acīm piešķirs iekrāsotas acs locījuma vietas - nav laika no rīta, tad uzklājat tikai bronzeri uz acs locījuma vietas izveidojas ēna, tādējādi acu skatiens paliek atvērtāks un izteiksmīgāks;

Citi mani skaistuma padomi ir --> ŠEIT


Tas var izklausīties banāli, taču iedvesmu gūstu no visa, kas man ir apkārt. Pasaule ir tik aizraujoša, un man atliek vien piešķirt tai savu unikālo redzējumu, izmantojot grima otiņas. Iedvesmu ņemu no krāsu kombinācijas, no cilvēkiem kas man apkārt, kā arī no mana garastāvokļa.

Drīzumā man būs raksti par BIODERMA produktiem, YouTube skaistuma blogeriem, kā arī make-up ideālam Instagrama tēlam, mūzikas festivālam un citi pārsteigumi manām dāmām. Droši raksties, ja vēlaties kādu konkrētu make-up izskatu :)



Jauku dienu novēlot,
Margarita
 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru