TRANSLATE MY BLOG!

26.05.15

Maybelline Illegal lenght MASCARA

Hey,
dāmas !


Steidzos padalīties ar Jums ar manu vis vis viiiiiiismīļāko skropstu tušu. Vēlreiz milzīgs PALDIES manai draudzenei, kura man sagādāja šo dārgumu (pat divus!!!) no ārzemēm, jo diemžēl Latvijas tirgū šī tuša pazuda. Man vispār tā ir kkāda karma :D - visi mani iemīļotākie produkti pazūd...Esmu ievērojusi, ka pārdošanā parasti ir skropstu tušas apjomam nevis garumam, bet tā kā manas skropstis ir diezgan biezas, tad es, protams, vairāk vēlos garākas skropstis. Šī skropstu tuša nav nekāds jaunums, ja nemaldos, tad parādījās 2012.gadā, pozicionējot sevi kā pagarinošo skropstu tušu ar šķiedrām.
Tilpums 6,9 ml
Ražotāja aprakstsIllegal Length skropstu tuša ir īsts sasniegums, tā veido īpašus 4 mm garus melnas šķiedras pagarinājumus, kas padarīs skropstas ievērojami garākas.Neilona šķiedru, kas ir Illegal Length sastāvā, izmanto arī mākslīgo skropstu izgatavošanā. Gludā šķiedras pagarinājumu forma atgādina skropstu dabisko formu un lieliski piekļaujas tām, radot skaidri atdalītu un garu skropstu efektu. Jaunā neatkārtojamā birstīte ir ideāli piemērota tušas uzklāšanai, tās seši tiešas saskares punkti ir īpaši izstrādāti, lai veiksmīgi pagarinātu skropstas ar šķiedrām. Illegal Length tuša noklāj un pagarina katru skropstu no jebkura leņķa. Skropstu apjomu palielinošās formulas sastāvdaļas savienojumā ar jaunās paaudzes šķiedru rada tušu, kas perfekti piekļaujas birstītei, ko esam īpaši izstrādājuši šķiedras pagarinājumu pieaudzēšanai.Klasiska krēmveida struktūra vieglākai tušas noņemšanai.
Mans apraksts : šī skropstu tuša, manuprāt, ir vnk ideāla un mana atzīme ir visaugstākā kāda vien var būt :)
  • ir iespējams "pieaudzēt" skropstis jeb uzklāt tušu vienā slāni vai pakāpēniski uzklājot produktu, virzoties ar otiņu uz augšu, tādējādi pagarinot skropstis. Es parasti uzklāju vienu skropstu tušas slāni, dotu laiku mazliet nožūt un tad atkārtoju uzklāšanu - viss ir atkarīgs kādu efektu vēlos, ja eju uz ballītēm, tad, protams, vēlos kādu dramatisku efektu;
  • skropstu tušas konsistence gan ir ļoti interesanta, jo var redzēt itkā mazus matiņus jeb šķiedras, taču tas absolūti neapgrūtina produkta uzklāšanu;
  • man no daudzām skropstu tušām dienas beigās asaro acis, it īpaši, ja skprostu tuša birst, piemēram, Loreal skropstu tušas tomēr vairāk ir skates tēlam, līdz ar to arī tās ir smagākas. Šī skropstu tuša tomēr ir viegla un es to pilnīgi nejūtu uz acīm;
  • liels pluss, ka tuša nebirst, neķēpā acis un turās visu dienu, kā arī viegli noņemas nostīm;
  • parasti iegādājos brūnu nevis melnu skropstu tušu, jo, manuprāt, dienas make-up tā izskatās dabiskāka, it īpaši iesaku pelēku jeb brūnu skropstu tušu blondo matu īpašniecēm :) 
  • varbūt ir jāpierod pie skropstu tušas otiņas, jo zinu, ka daudziem tā nepatīk, bet, manuprāts, viss ir atkarīgs no katra cilvēka skropstīm, taču otiņa, manuprāt, ir ļoti laba, jo nokrāso pilnīgi visas skropstis, pat vismazākās. Esmu mēģinājusi pat šo otiņu izmantot ar citām skropstu tušām un rezultāts bija ļoti labs.

Bildē var redzēt rezultātu pēc trim skropstu tušas slāņiem - priekš Jums nokrāsoju arī apakšējās skroptas, bet parasti krāsoju tikai aukšējās skropstas, jo tā skatiens izskatās atvērtāks. Lietoju arī skropstu atliecēju, bet par to vispār ir atsevišķs stāsts, jo pāris gadus tā jau ir kkāda atkarība :) Lietoju gan pirms skropstu tušas, gan dažreiz arī pēc, bet tas gan ir jādara ļoti uzmanīgi, lai netraumētu savas skropstis. Drīzumā arī ielikšu rakstu par to kādus līdzekļus es lietoju, lai barotu savas skropstas un uzacis. 
Iegādāties Maybelline Illegal length mascara var šeit Maybelline Illegal Length Mascara un CENA apmēram 12 EUR

Neaizmirstiet sekot man arī


Jauku un saulainu dienu novēlot,
Margarita


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru