TRANSLATE MY BLOG!

11.11.15

10 facts about ME!

Hey,
manas dāmas!


      Zinājāt, ka blondīnes cieš no odu kodumiem daudz biežāk nekā cilvēki ar tumšu matu krāsu. Domājat tā arī ir?Mani noteikti kož vasarā visi kas vien var:), tāpēc šoreiz padalīšos nedaudz ar dažiem faktiem par sevi, kurus noteikti nezin daudzi...
1.Man ir ļoti daudz radinieku. Manas mammas mammai ir 9 bērni-no kuriem divas reizes piedzima dvīņi. Pirmajam vecāsmammas bērnam ir 5 bērni,līdz ar to man ir pāri 30 brālēnu un māsīcu - es nepārspīlēju :)!Gandrīz visi dzīvo Latgalē.
2. Es ļoti bieži neguļu naktīs, jo esmu 100 % pūce, līdz ar to bieži naktīs daru to, ko nepaspēju pa dienu, piemēram, rakstu blogu;), man noteikti idejas ģenerējas tikai naktī, bet no rīta nekad nevaru pamosties. Jums arī tā ir?
3. Es piedzimu, kad manai mammai bija 40 gadi.
4. Esmu pedantiska-uzskatu,ka tas ir gan plus,gan mīnus,jo bieži vien lietām ir jāstāv savā vietā, produktus veikalā es ņemu uz skaita, kā arī skolas laikā biju vnk apsēsta ar ciparu 9...
5. Bērnībā biju apsēsta ar futbolu...spēlēju arī Valmieras FK.
6. Mans labākais draugs kopš 0 gadiem ir...puisis!Kopā pavadījām bērnību-gājām bērnudārzā,pēc tam skolā vienā klasē.Vienmēr vieglāk bija kontaktēties ar puišiem,nekā ar meitenēm.
7. Kad es piedzimu, tad mamma atļāva manai māsai izvēlēties man vārdu. Paldies viņai, ka mani nesauc Genoveva :)
8.Pirmo reizi sāku eksperimentēt ar matiem,kad man bija 13 gadi-man bija gan tumši brūni mati,gan sarkanas,melnas šķipsnas...Tāpāt vienmēr eksperimentēju ar apģērbu. Vienu brīdi biju īsts reperis :) -nesāju uz galvas lakatiņu ar cepuri, bet kad spēlēju futbolu,tad ikdienā nēsāju krāsainās getras - kā vispār mani laida skolā :) ?
9. Mans mīļākais dzīvnieks ir RONIS :)
10. Vidusskolā kārtoju eksāmenu Vizuālajā mākslā, kur ieguvu visaugstāko atzīmi,taču saistīju savu dzīvi ar ekonomiku, par ko mana Vizuālās mākslas pasniedzēja,arī Margarita, ar manīm vairs nesveicinās :) :) :)



Sekojiet man arī
FACEBOOK
INSTAGRAM
PINTEREST




Jauku dienu novēlot,
Margarita 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru