TRANSLATE MY BLOG!

04.11.15

Monthly FAVORITES!

Hey,
dāmas!


Rudens ir laiks, kad, apkures sezonai sākoties,rodas dažādas ādas problēmas,no kurām izteiktākā ir sausa āda. Ikdienā vairāk izmantoju maigo ādas attīrīšanu,produktus,kas nesatur spirtu.
Kā gribas,iestājoties nomācošajam aukstumam, rast dzīvē prieku :)!To ir ļoti viegli izdarīt ar kosmētikas palīdzību. Kopjoša kosmētika uzlabo garastāvokli un dod enerģiju.



CREIGHTONS KERATIN PRO 2 minute super smooth treatment, tilpums 150 ml, CENA 2,30 €

Ražotāja apraksts: dziļi mitrina un stiprina, nodrošina zīdaini gludus un mīkstus matus. Keratin Pro sērija ir profesionāli izstrādāta ar keratīnu, lai palīdzētu samazināt spurainus matus.
Man patika tas,ka mati patiešām ir mīksti, viegli izķemmējami un sastāvā ir kokosrieksta eļļa, kuru mani mati mīl.
Iegādājos veikalā Mikroshop.

CREIGHTONS LIME & GRAPEFRUIT Energise shower burst, tilpums 250 ml, CENA 1,99 €

Satur vērtīgas laima un greipfrūta ekstraktus, kas dziļi mitrina un padara ādu mīkstu. Man ļooooti patika šis produkts un es noteikti iegādāšos vēlreiz, jo tas man jau ir beidzies-aktīvi lietoju katru dienu :)!
Iegādājos šo produktu veikalā Mikroshop.

BATISTE DRY SHAPMOO, tilpums 50 ml, CENA 2,30 €

Par šo sauso šampūnu,manuprāt,jau zin visi :) Protams,kad ieraudzīju to veikalā biju patīkami pārsteigta,bet paņēmu mazo Batiste versiju, lai tomēr saprastu kā produkts darbojas tieši uz maniem matiem. Man patika tas, ka šis produkts ne tikai atsvaidzina matus, bet sniedz matiem ļotu dabisku tekstūru (mati nav smagi) un pārdabisku :) apjomu, it īpaši, ja mati tiek ieveidoti lokās!Man prieks par to,ka tomēr šis sausais šampūns patiešām ir ļoti labs!
Iegādājos veikālā Mikroshop.

 NYC INDIVIDUAL EYES 938 Union Sqare for Brown eyes, CENA 4,27 €

Šīs ēnas pozicionē sevi kā acu ēnas brūnām acīm. Man pašai ir tumši zilas acis, bet pārsvarā lietoju brūnos/zeltainus toņus,tādējādi taisot kontrastu, izceļot acis. Par šo acu ēnu komplektu uzrakstīšu atsevišķu rakstu-tik ļoti man patika šis produkts!Varu tikai pateikt,ka salīdzinu šo paleti ar Dior Eye Reviver :)
Iegādājos veikalā Mikroshop.

SALON SPA COLLECTION Mineral Scrub, tilpums 300 ml, CENA ap 4 EUR

Šis sāls skrubis vispār ir vnk atradums-lietoju jau viņu trīs mēnešus un katru reizi esmu sajūsmā. Pirmkārt, man patīk sastāvs: Coffea Arabica Seed Oil, Algae Extract, Castor Oil, Dead Sea Salt, Arnica Montana flower water, Retinyl palmitate!!!!!!
Esmu vnk sajūsmā, ka sastāvā ir retinols (A vitamīns)-šis vitamīns ir bagāts ar antioksidantiem, viegli iesūcas ādā, mitrina un atjauno to. Cīnās ar brīvajiem radikāļiem, mīkstina, nomierina ādu, stimulē kolagēna ražošanu.
Skrubim piemīt ļoti patīkams aromāts, tā kā sastāvā ir kafijas pupiņu eļļa un aļģes. Patīk arī tas, ka skrubis "netraumē" ādu, bet ir ļoti maigs. Lietoju 2-3 reizes nedēļā.
Iegādājos veikalā MULTILUKSS

 Masāžas eļļa MIRROLLA, tilpums 150 ml, CENA 3,20 €

Ak,Dievs-šī eļļa ir vnk labākais produkts,kas man ir bijis-nevaru saprast kā tādā mazā pudelītē var būt tik daudz barojošo komponentu?!?!Sastāvā ir LAMINARIA OIL EXTRACT, FUCUS OIL EXTRACT, ROSEMARY, ARACHID OIL, WHEAT GERM OIL. Šī aļģes eļļa, kuras sastāvā ir augstvērtīgi komponenti-proteīni, vitamīni E, C, B12, B6, B3, kā arī minerāli: fosfors, kalcijs. FUCUS OIL EXTRACT pavisam satur 42 mikro un makro elementus-jods, kālijs, kalcijs, magnijs, cinks, fosfors, kā arī vitamīnus-B grupas, E, K, F, H, PP...ARACHID OIL-mitrina ādu, labs antioksidants. Normalizē ādas tonusu, aizsargā no brīviem radikāļiem. Sastāvā 60% Omega-9,līdz 30% Omega-6, līdz 20% piesātināto skābju un B vitamīnu komplekss, kā arī D vitamīns (kas tik ļoti mums pietrūks,jo uzņemam maz saules). Visvairāk satur E vitamīnu,kas uztur un pagarina mūsu ādas jaunību.Kā dāmas-patīk?Es esmu sajūsmā :)!Pietiek ļoti ilgam laikam-pati lietoju 3-4 reizes nedēļā,apmēram pusgadu,bet izlietoju 3/4 no eļļas.Šeit gan ieteiktu pārliet eļļu pudelītē ar dozatoru-ērtāk un ekonomiskāk izlietosiet produktu. Šī masāžas eļļa ir uz aļģu bāzes, ļoti labi smaržo,ātri iesūcas ādā. Rezultātu ieraudzīsiet pēc 2-3 nedēļām. Patiešām palīdz notievēt-piešķir ķermenim siluetu, cīnās ar celulītu,ir hipoalerģisks,piemīt liftinga efekts,mitrinātas āda sajūta-es laikam varu ilgi runāt pat šo eļļu :)!Tā kā satur vitamīnus,tad cīnās pret ādas novecošanu, normalizē lipīdu maiņu, novērš ādas novīšanu, stimulē toksīnu izvairīšanu no organisma. Vuuh-laikam viss :) Uzklāju eļļu uz problēmzonām,taisot pašmasāžu 10-15 minūtes,tādējādi aktivizējot asinsriti, limfas darbību un iekustinu tauku šunas. Jāpiebilst,ka pašmasāžu jāveic limfas teces virzienā-no lejas uz augšu-sākot ar kājām jāvirzās uz aukšu un jābeidz masāža masējot rokas. Masāžu veicu ar STENDERS birstīti. Kā arī ideāli šo procedūru veikt no rīta,jo tomēr izmasējot ķermeni,jutīsies enerģijas lādiņu,taču es vnm atlieku šo masāžu uz vakaru, jo no rīta mūžīgu steidzos. Eļļa pešķir ādai maiguma un samta sajūtu, neatstājot uz apģerba eļļas plankumus.
Iegādājos veikalā MULTILUKSS.

RIVAL DE LOOP LASH COLOR, CENA 3,99 €

Par šo produktu man ir divdomīgs priekšstats, jo šī uzacu un skropstu krāsa, manuprāt, absolūti nestrādā uz skropstām. Pirmkārt, es pieradu pie nedaudz savādākām krāsām-tās ir jāsajauc un tad jākrāso uzacis,bet šeit komplektā ir šķidums,kas ir jāuzklāj pirms uzacu krāsošanas,bet pati krāsa jau ir tūbiņā. Konsistence ir želejveidīga. Uzklāt uz uzacīm ir diezgan viegli, jo komplektā nāk arī birstīte. Interesantākais ir tas,ka pēc uzklāšanas,krāsa uzreiz ir jānomazgā. Uzacis nokrāsojas uz urrraaaa :)! Uz skropstām šo želeju vispār nevar normāli uzklāt. Sāku lasīt atsauksmes un sapratu, ka neesmu tāda vienīgā!Nezinu vai iegādāšos šo produktu vēlreiz, jo es vnm krāsoju gan uzacis, gan skropstas uzreiz. BEEEET-tik liels bet,jo tomēr man patīk,ka uzacis var norkāsot 2-3 minūšu laikā.
Iegādājos veikalā DROGAS

RIVAL DE LOOP eyebrow STYLIST tinted eyebrow gel, tilpums 5 ml, CENA 1,99 €

Pirmo reizi iegādājos tieši gēlu/želeju uzacīm, jo vairāk izmantoju ēnas uzacīm-tā izskatās dabiskās,taču aizņem vairāk laika. Šis produkts man ļoti patik tikai tāpēc, ka patiešām viegli un ērti lietot. Uzklāju gēlu uz uzacīm, tad taisu make-up,bet beigās atkal pievēršos uzacīm un "izķemmēju" ar uzacu birstīti,veidojot dabisku effektu. Es izvēlējos gaišako toni.
Iegādājos veikalā DROGAS

RIVAL DE LOOP MATT LIP PENCIL, CENA 2,30 €
Kā jau zinat, man patīk matētas lūpas,bez liela šimmera. Šī lūpu krāsa ir patiešām matēta un izskatās "dārgi"!Viens mīnuss ir tas, kā jau visi matēti lūpu produkti, arī šis produkts padara lūpas sausas. Vienīgais glābiņš ir ļoti labi mitrināt lūpas, piemēram, ar Lūpu balzāms KRUIDVAT Intensive Care (atsauksmi skataties ---> ŠEIT )
Iegādājos divus toņus 02 SOFT TOUCH un 05 PURE BEAUTY


Rudens un ziemas vakaros vairāk pievēršos vannas procedūrām-varu pagatavot tonizējošo vannu. Siltajam ūdenim pievienojot 2-15 pilienus apelsīna vai lavandas eļļas. Sajūta satriecoša!
Daudzas firmas piedāvā ne tikai aromātisko kosmētiku, bet īstus enerģētiskos kokteiļus ādai. Īpašu uzmanību pievēršu līdzekļa vitaminizētajam sastāvam un tam,kādi mikroelementi ir iekļauti sastāvā. Pievērsiet uzmanību etiķetei un ķermenis Jums pateiksies ar savu veselīgu izskatu!


Jauku dienu novēlot,
Margarita



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru